blog

راهنمای خرید انواع غذای مرطوب گربه

غذای مرطوب گربه

غذای مرطوب گربه غذاییست لذیذ و سرشار از پروتئین و رطوبت! که یا نیمه آبکی است با ۵۰ درصد رطوبت و تکه‌های گوشت، یا کاملا آبکی است با ۸۰ درصد رطوبت و عصاره گوشت. این شکل از غذای گربه در چند شکل کنسرو و پوچ و ووم و سوپ ارائه می‌شود و آب بدن گربه‌تان را به خوبی تامین می‌کند. هضم غذای تر گربه علی‌رغم اینکه تکه‌های گوشت و مرغ ماهی دارد، به دلیل رطوبت بالا آسان است.

انواع غذای مرطوب گربه

ممکن است در جستجوی علت آب نخوردن گربه ‌تان به این نتیجه رسیده باشید که آب بدنش را با غذای تر گربه تامین کنید. قرار نیست که برای درمان یک مشکلش، با یک غذای بی‌کیفیت، مشکل جدیدی برایش ایجاد کنید! پس برای انتخاب و خرید یک نوع مناسب از غذای گربه، محتویات و ویژگی‌های هرکدام را بشناسید.

پوچ گربه؛ لذیذترین غذای مرطوب گربه

پوچ‌ گربه پرطرفدارتر و نسبتا گرانتر از بقیه انواع غذای مرطوب است. گوشت و سبزیجات و عصاره‌ی گوشت در یک مایع ژله‌ای با ۵۰ درصد رطوبت غوطه‌ور و نرم و ژله‌ای می‌شوند. همچنین طعم‌دار شدن پوچ گربه با کمی نمک و قند، خوشمزه‌تر و لذیذترش می‌کند.

سوپ گربه؛ مقوی و درمانگر

سوپ‌ها آبکی‌ترین غذای مرطوب گربه هستند که در ظروف کاسه‌ای یا کیسه‌های وکیوم شده سرو می‌شوند. سوپ گربه با محتویات مغذی و ویتامین‌های C و E و امگا۳و۶ و آب زیاد، خاصیت درمانی بیشتری دارد و وجودش در رژیم غذایی گربه، سلامتی‌اش را تامین می‌کند.

کنسرو گربه؛ به صرفه‌ترین غذای مرطوب گربه

کنسرو گربه ترکیبی از گوشت، سبزیجات، آب و آب گوشت است که با درصدهای مختلف رطوبت در بازار موجود است. ویژگی کنسروها بسته‌بندی در حرارت بسیار بالا و ماندگاری زیاد است. معمولا غذای خشک گربه وظیفه تامین کربوهیدرات و انرژی را به عهده دارد. پس در خرید کنسرو دقت کنید که نیاز پروتئین و ویتامین گربه تامین شود.

ووم گربه؛ یک کاسه‌ی خوشمزه

ووم گربه غذایی شبیه به کنسرو است اما در ظرف کاسه‌ای وکیوم شده ارائه می‌شود.

کنسرو گربه

چطور بهترین غذای مرطوب گربه را انتخاب کنیم؟

  • محتویات غذای تر را بررسی کنید که شامل مقداری بیشتری گوشت و انواع پروتئین باشد و مقدار کمی کربوهیدرات داشته باشد.
  • دقت کنید که سوپ و پوچ گربه نرم‌تر و مناسب گربه‌های نوزاد و مسن (با دندان ضعیف) و کنسرو حاوی تکه‌های سفت‌تر است.
  • تاریخ تولید و انقضای غذا را بررسی کنید.

در سایت ژرمن رویال بهترین برندهای غذای مرطوب گربه را معرفی کردیم که بهتر است قبل از خرید حتما ببینید: خرید غذای مرطوب گربه

سوالات متداول درباره غذای مرطوب گربه

غذای تر گربه مواد نگهدارنده ندارد و پس از باز شدن نهایتا ۲ روز در یخچال سالم می‌ماند.

بله غذای مرطوب تعادل رژیم غذایی خشک گربه را حفظ می‌کند بنابراین حتما آن را در برنامه بگنجانید.

نه نیازی نیست کنسروها را گرم کنید. فقط کافیست قبل از مصرف زیاد در یخچال نباشد چون گربه‌ها غذای بیش از حد سرد را دوست ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *