blog

بهترین تشویقی سگ چیست؟ معرفی بهترین برندهای موجود در بازار ایران

تشویقی سگ

یکی از اصلی‌ترین لوازمی که در طول دوران زندگی‌مان با سگ‌ها نیاز به تهیه آن داریم، تشویقی سگ است. این نوع خوراکی معمولا از موادی درست می‌شود که برای سگ‌ها جذابیت زیادی دارد. جذابیت زیاد آنها باعث می‌شود که استفاده از تشویقی سگ در تربیت این حیوانات دوست داشتنی، بسیار رایج باشد. حال که این نوع خوراکی تا این حد مهم است، قصد داریم به تعدادی از بهترین مدل‌های تشویقی سگ که در بازار ایران وجود دارند اشاره کنیم.

۱- تشویقی سگ جرهای (JerHigh)

برند تایلندی جرهای، یکی از محبوب‌ترین برندهای تشویقی سگ در ایران است. محصولات این کمپانی از کیفیت بالایی برخوردارند و حتی در تشویقی‌های جرهای، ویتامین و پروتئین‌ نیز وجود دارد که باعث می‌شود سلامت سگ شما تقویت شود.

از سویی تشویقی‌های جرهای در طعم‌های بسیار متنوعی عرضه می‌شوند که به جرات می‌توان هر سگی، با هر سلیقه‌ای را نسبت به آنها علاقه‌مند کرد. طعم‌های متنوع این برند عبارتند از هویج، بلوبری، موز، اردک، توت‌فرنگی و…

این برند مدل‌های تشویقی متنوعی دارد که یکی از محبوب‌ترین‌های آن، مدل میله‌ای و نرم است. این مدل به خاطر نرمی بافت آن قابلیت تبدیل به تکه‌های کوچک دارد و می‌توانید در طولانی‌مدت از آن استفاده کنید. 

 

۲- تشویقی سگ اورلاندو

تشویقی‌های مدادی اورلاندو یکی از محبوب‌ترین مدل‌های تشویقی در بازار ایران است. برند اورلاندو یک برند آلمانی بوده که سال‌هاست در زمینه تولید محصولات مربوط به حیوانات خانگی با کیفیت بالا مشغول به فعالیت است. تشویقی‌های مدادی اورلاندو در بسته‌بندی‌های تکی ارائه می‌شوند که برای خشک نشدن تشویقی بسیار مدل مطلوبی است. 

تشویقی سگ اورلاندو مدل مدادی در طعم‌های مختلفی ارائه می‌شود تا با توجه به سلیقه و ذائقه سگ‌تان بتوانید بهترین مورد را انتخاب کنید. از انواع طعم‌های این تشویقی می‌توان به طعم گوشت مرغ، گوشت شکاری و بیف اشاره کرد. 

 

۳- تشویقی سگ ونپی (Wanpy)

همیشه وقتی صحبت از برندهای چینی می‌شود، ممکن است تصوراتی مبنی بر محصولات بی‌کیفیت داشته باشیم اما برند ونپی از این قاعده مستثنی است. برند بسیار با کیفیت ونپی ساخته کشور چین بوده و سال‌هاست در حوزه محصولات حیوانات خانگی مشغول به فعالیت است. این برند تمامی محصولات خود را برپایه قوانین FDA تولید می‌کند و حتی برای حیوانات با معده‌های حساس نیز مناسب است. 

تنوع مدل‌های تشویقی سگ برند ونپی بسیار بالاست. در این برند مدل‌های متنوع تشویقی نرم، استخوانی و… تولید می‌شود که با هر هدف و سبکی می‌توانید مدل مناسبی را در برند ونپی پیدا کنید.

۴- تشویقی سگ نوتری پت

نوتری پت یکی از برندهای خوب ایرانی است که محصولاتی مانند تشویقی سگ نیز تولید می‌کند. همانطور که توقع داریم تشویقی‌های این برند به خوبی برندهایی مانند جرهای نخواهند بود. اما کیفیت قابل قبول و قیمت مناسب آنها، باعث شده برند نوتری پت برای صاحبان حیوانات جذابیت بیشتری داشته باشد.

محصولات این برند دارای ویتامین نیز هستند و می‌توانند نیاز سگ شما به برخی از ویتامین‌ها و مواد مغذی را تامین کنند. نکته حائز اهمیت در هنگام استفاده از این تشویقی‌ها آن است که اگر سگ شما سن بالایی دارد، بهتر است سراغ تشویقی‌هایی بروید که کالری کمتری دارند. چراکه محصولات نوتری پت از کالری بالایی برخوردارند و عدم اضافه وزن سگ‌ها، خصوصا در سنین بالا اهمیت زیادی دارد. 

 

 ۵- تشویقی سگ تریکسی

برند فوق‌العاده تریکسی، محصول کشور آلمان بوده که از سال ۱۹۴۷ در زمینه تولیدات محصولات مربوط به حیوانات خانگی مشغول به فعالیت است. تشویقی‌های این برند مدل‌ها بسیار متنوعی دارند که در بسته‌بندی مختلفی نیز ارائه می‌شوند. قیمت محصولات این برند بالاتر از محصولات پیشنهادی دیگر بوده اما کیفیت فوق‌العاده آنها دلیل موجهی برای پرداخت هزینه بیشتر و خرید تشویقی سگ تریکسی است. تشویقی‌های برند تریکسی علاوه بر دارا بودن انواع ویتامین‌ها، از فرمولی برخوردارند که حتی سگ‌هایی با معده‌های حساس نیز می‌توانند از آنها استفاده کنند و جای هیچ‌نوع نگرانی‌ای برای وضعیت معده سگ شما وجود نخواهد داشت. 

تشویقی سگ تریکسی در مدل‌های متنوع نرم و استخوانی و با طعم‌هایی مانند مرغ، آواکادوو، شیر و… به بازار عرضه شده است. ذائقه سگ شما هر نوعی باشد، تریکسی برای آن تشویقی مناسبی ارائه کرده است.

 

این مدل‌های ارائه شده، تعدادی از بهترین مدل‌های تشویقی سگ موجود در بازار ایران هستند. البته که دنیای تشویقی سگ در ایران و جهان بسیار متنوع‌تر از تنها این ۵ برند ارائه شده است، اما با انتخاب یکی از همین برندها و با توجه به بودجه و ذائقه سگ‌تان، می‌توانید بهترین انتخاب ممکن را برای سگ خود داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *