blog

پوچ سگ چیست و چرا برای سگ‌ها محبوب است؟

پوچ-سگ

پوچ سگ یکی از مدل‌های زیرمجموعه غذای مرطوب سگ است با وزن کم و طعم و بافت محبوب سگ‌ها که معمولا برای توله‌سگ یا به‌عنوان تشویقی برای سگ‌ها استفاده می‌شود. پوچ سگ را به‌عنوان میان‌وعده هم می‌توانید به سگتان بدهید. در بعضی موارد پوچ سگ را همان سوپ سگ می‌نامند اما این دو تفاوت‌های جزئی‌ای دارند که در ادامه باهم می‌خوانیم.

تفاوت پوچ سگ و غذای مرطوب سگ چیست؟

همانطور که گفتیم پوچ سگ نوعی غذای مرطوب محسوب می‌شود. وقتی به سراغ خرید سوپ و کنسرو سگ بروید، بعضی از غذاهای مرطوب سگ در بسته‌بندی کیسه‌ای با حجم کمتر ارائه می‌شود. درواقع تفاوت پوچ سگ و غذای مرطوب سگ در حجم و نوع بسته‌بندی است. می‌توان گفت سوپ کیسه‌ای نام دیگری برای این غذای لذیذ و خوشمزه است.

فواید پوچ سگ

  • از فواید پوچ سگ این است که با حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد آب و بافتی شامل گوشت و سبزیجات، غذای محبوب سگ‌ها و به دلیل پروتئین زیاد، بهترین غذا برای توله‌سگ‌های در حال رشد است.
  • پوچ به دلیل نوع بسته‌بندی همیشه تازه و باکیفیت است.
  • به دلیل افزودنی‌های کمتر و نداشتن اسانس و رنگ، این سوپ‌های کیسه‌ای غذای سالم‌تری هستند و مناسب سگ‌های پیر و بیمار.
  • همچنین این غذا با داشتن آب زیاد، مشکل آب نخوردن سگ را حل می‌کنند.
  • بوی مطبوع هم دلیل دیگری است که سگ‌ها این غذا را خیلی دوست داشته باشند.
  • شامل پروتئین و انواع سبزیجات و کربوهیدرات مثل سیب‌زمینی و برنج است. بنابراین اگر غذای همیشگی سگ شما غذای مرطوب یا پوچ باشد از خوردن ویتامین و مکمل بی‌نیاز است.
  • پوچ در کنار غذای خشک سگ می‌تواند یک وعده‌ی لذیذ برای سگ‌های کم اشتها باشد.
غذای-پوچ-سگ

خرید بهترین برند پوچ سگ

برند رویال کنین بهترین و متنوع‌ترین طعم‌های پوچ را تولید می‌کند و باتوجه به هر سن و نژاد و علاقه و ذائقه و حساسیتی که سگتان دارد، شما می‌توانید در سایت ژرمن رویال انواع پوچ سگ رویال کنین را با تنوع طعم و مشخصات و قیمت پیدا و خریداری کنید.

سوالات متداول درباره پوچ سگ

خیر، این غذا با طعم‌های گوشت، ماهی، مرغ، بوقلمون، اردک و سیرابی موجود و محبوب است.

کیسه‌ی باز شده را فقط تا ۴ روز و در یخچال می‌توانید نگه دارید. اگر بسته‌بندی را باز کنید فقط تا ۴ ساعت خارج از یخچال سالم می‌ماند.

اگر نیاز دارید غذای نیمه خورده را نگه دارید باید آن را فریز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *