مقالات

بهترین مارک غذای خشک سگ چیست؟

بهترین مارک غذای سگ

خب! اینکه اینجا هستید و با جستجوی بهترین مارک غذای خشک تصمیم گرفته‌اید برای سگتان غذای آماده بخرید عالی است! غذای آماده‌ی سگ همه نیازهایش را برطرف می‌کند و شما را از تهیه غذای خانگی سگ بی‌نیاز. اما پیش از آن که بهترین برند غذای خشک سگ را بشناسید، در مطلب راهنمای خرید غذای خشک سگ درباره اینکه برای انتخاب بهترین غذای سگ به چه ویژگی‌هایی دقت کنید نوشته‌ایم. بر اساس ویژگی‌ها و میزان محبوبیت انواع مارک خارجی غذای خشک سگ، ۴ برند پرفروش و محبوب را در این مقاله معرفی می‌کنیم.

معرفی ۴ برند با کیفیت غذای خشک سگ

یکی از روش‌های شناخت بهترین برند غذای خشک سگ جامع و کامل بودنش است. به طوریکه برای هر نژاد و سن و هر حساسیت غذایی و هر سلیقه‌ای با انواع طعم‌ها غذا تولید کرده باشد و در همه این دسته‌بندی‌ها با کیفیت باشد. در ادامه چند برند معتبر غذای خشک سگ که شامل این ویژگی‌ها هستند را معرفی کردیم:

۱ - رویال کنین Royal Canin

محبوب‌ترین و مشهورترین غذای خشک سگی که اسمش را شنیده‌اید رویال کنین فرانسوی است. رویال کنین بخاطر تنوع محصول در نژادی که می‌تواند از آن استفاده کند و اهمیتی که به سلامت سگ‌ها داده و محصولاتش از سلامت استخوان و مفصل تا سلامت پوست و مو را در بر می‌گیرد، یک انتخاب غذایی کامل است و خیالتان را از خرید غذای خشک سگ رویال کنین راحت می‌کند.

۲ – هپی داگ Happy Dog

غذای سگ «هپی داگ» برندی آلمانی است که با رعایت جزئیات در میزان پروتئین و کربوهیدرات، برای سگ‌های سختگیر و حساس مناسب سازی شده. 

۳ – رفلکس Reflex

غذای خشک سگ رفلکس، برای توله سگ و سگ بالغ، سرشار از پروتئین است و با تنوع طعم انواع پروتئین گوشت و مرغ و ماهی یا طعم‌های ترکیبی با برنج و غلات، کاملا همه نیازهای غذایی سگ شما را با هر سن و نژادی تامین می‌کند.

۴ – جرهای JerHigh

برند خارجی غذای خشک سگ که تخصص اصلی‌اش تولید غذاهای کوچک وتشویقی مثل  تشویقی مدادی سگ با طعم اردک است.

بهترین-برند-غذای-خشک-سگ

سوالات متداول درباره بهترین مارک غذای خشک سگ

غذای خشک سگ رفلکس در بین ۳برند دیگر رویال کنین و هپی داگ و جرهای مدل‌های ارزانتر و به صرفه‌تری دارد.

می‌توانید در قسمت محصولات در سایت ژرمن رویال توضیحات هر محصول را بخوانید و بر اساس ویژگی‌ها انتخاب کنید یا با آزمون و خطا هربار از یک مارک جدید خرید کنید.

نوشتن جزئیات تشکیل دهنده‌ی غذا! به غذایی که دارای جدول دقیق و با جزئیات نیست اعتماد نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *